Asiakaskokemus sote-uudistuksen keskiössä

"Hyvä asiakaskokemus ja sen jatkuva parantaminen ovat jo nousseet sairaanhoitopiirissämme erittäin tärkeään asemaan ja tulevat korostumaan entisestään sote-uudistuksen myötä. Olemme täällä asiakkaitamme varten ja siksi haluamme kuulla ja palvella heitä jokaisessa kohtaamisessa. Jatkuvan kehittämisen ja johtamisen kannalta on ensiarvoisen tärkeää, että olemme saaneet uudella toimintamallilla asiakaspalveluvolyymin nousemaan aivan uudelle tasolle, palaute voidaan kohdentaa oikeaan paikkaan ja tietoa hyödyntää jopa päivätasolla."

johtajaylilääkäri Ermo Haavisto
Satakunnan sairaanhoitopiiri


Tutustu ja lue lisää

Case Satakunnan sairaanhoitopiiri

 


Päivitetty: 1.6.2017 10:48